Korepetitoři
Vladimír Bukač vystudoval housle ve vynikající třídě prof. Nory Grumlíkové. Pod jejím vedením absolvoval pražskou konzervatoř i Akademii múzických umění. Je laureátem – vítězem několika mezinárodních soutěží (např. Concertino Praga, soutěž “Beethovenův Hradec”). Jeho hudební vzdělání a projev se dále rozvíjely na Vysoké hudební škole ve Freiburgu (Německo) u významného houslového pedagoga prof. Wolfganga Marschnera a na mistrovských interpretačních kursech ve hře na violu u prof. Ulricha Kocha.
V letech 1990 – 93 působil v Japonsku jako sólista a komorní hráč při Orchestra Ensemble Kanazawa. Zde také pokračuje jeho úspěšná sólistická činnost nejen na housle, ale i ve hře na violu. Jako sólista vystupoval na prestižních pódiích v Osace, Tokiu, Nagoye, Austrálii, Novém Zélandě. Po návratu z Japonska se stal členem Talichova kvarteta, jež pravidelně koncertuje ve významných kulturních centrech Evropy, USA , Japonska a natočilo mnoho úspěšných a oceněných CD nahrávek pro firmu Calliope a BMG Victor.
Vedle kvarteta se věnuje rovněž sólové hře na violu, vystupuje na hudebních festivalech po Evropě, Anglii, Německu,Israeli na kterých spolupracuje s významnými interprety. Jeho bohatý violový repertoár zahrnuje skladby a koncerty mnoha stylových období, některé z nich jsou rovněž zachycené na náhrávkách CD a Českého rozhlasu. Za vyjímečnou nahrávku lze považovat komplet suit pro soloou violu M. Regera (Calliope).
Od r. 2002 je profesorem violové hry na Vysoké hudební škole v Drážďanech.
Hraje na italský nástroj Laurentinus Guadagnini – Cremona 1740.

Hoboj (HfM Leipzig)
Nick Deutsch je jedním z nejvyhledávanějších hobojistů své generace. Narodil v Izraeli a vyrostl v Sydney v Austrálii, kde zahájil studium hudby na hudební konzervatoři a vystudoval Victorian College of the Arts s vyznamenáním. Získal cenu „Gwen Nisbet“ pro nejznamenitějšího studenta. Stipendium „MSOS“ mu umožnilo pokračovat ve studiu v Německu u Diethelma Jonase na Staatliche Hochschule für Musik v Trossingenu.
Jako první hobojista spolupracoval s mnoha předními orchestry, včetně Chamber Orchestra of Europe, Mahler Chamber Orchestra, Mnichovské filharmonie, Radio Orchestras of Cologne (WDR), a opery v Berlíně, Mnichově, Frankfurtu, Hamburku, Stuttgartu, Mannheimu, Kolíně nad Rýnem a Oslu pod vedením dirigentů jako Zubin Mehta, James Levine, Sir Simon Rattle, Kurt Masur, Lorin Maazel, Gustavo Dudamel, Kirril Petrenko, Ricardo Muti, Semyon Byčkov, Frans Brüggen, Ivan Fischer, Daniel Harding a mnoho dalších.
V letech 2002-2011 byl členem Budapest Festival Orchestra a pravidelně vystupuje s Izraelskou filharmonií.
Jako sólista spolupracoval s řadou orchestrů, včetně Camerata Salzburg, Deutsche Kammerphilharmonie Bremen, Mnichovského komorního orchestru, Mnichovského Bachova orchestru aj. COby aktivní komorní hráč je zakládajícím členem Hindemith Quintet a často spolupracuje s Linos Ensemble.
Nick vystupoval na mnoha významných hudebních festivalech ve více než 40 zemích na všech pěti kontinentech včetně Salzburger Festspiel, Edinburgh International Festival, BBC Proms, La folle Journe (Nantes), Menuhin Festival Gstaad, Reihngau Musik Festival, Pražské jaro, Hambacher Musikfest, Bachwoche Ansbach, „Festspielen Mecklenburg-Vorpommern“, „Schwetzinger Festspiel“ atd.
Jako pedagog byl hostujícím profesorem na mnoha hudebních akademiích po celém světě, včetně Conservatoire National Superier du Musique (Paříž), Royal College of Music (Londýn), Royal Academy of Music (Londýn), Gnessin School of Music (Moskva) , Central Conservatory of Shanghai, Hong Kong Academy of Music, Bern Academy of Music, Buchman Mehta School of Music (Tel Aviv) atd. a pravidelně pořádá mistrovské kurzy po celém světě.
V současnosti je uměleckým ředitelem Australské národní hudební akademie (ANAM) a zároveň profesorem hry na hoboj na Hochschule für Musik – „Felix Mendelsohnn Bartholdy“ v Lipsku.

Housle (Royal Northern College of Music, Codarts Rotterdam)
Pavel Fischer se narodil ve Zlíně v roce 1965. V letech 1979-1985 ukončil studium hry na housle na Pražské konzervatoři a pokračoval na HAMU (1985–1989) pod vedením profesorky Nory Grumlíkové. Jako sólista vystupoval s mnoha českými i mezinárodními orchestry. Během svého působení na pražské Akademii múzických umění se intenzivně soustředil na studium komorní hudby a v roce 1988 se spolu s klavíristou Ivo Jančikem stal přímým vítězem mezinárodní soutěže komorní hudby v italském Trapani. Během svého působení na univerzitě se v roce 1989 stal jedním ze spoluzakladatelů Škampova kvarteta, se kterým pravidelně koncertoval v nejslavnějších světových sálech, včetně Wigmore Hall v Londýně, Carnegie Hall a Lincoln Center v New Yorku a Santory Hall v Tokiu (Škampovo kvarteto se stalo prvním rezidentním souborem v historii Wigmore Hall v letech 1994-1998). Pavel Fischer spolupracoval za svůj profesní život s vynikajícími hudebníky jako Josef Suk, Jiří Bárta, Dagmar Pecková, Melvyn Tan, Kathryn Stott, Wolfgang Holzmair, Nikolaj Demiděnko, Janine Jansen atd.
V poslední době se Pavel Fischer ještě více věnuje pedagogické činnosti – pravidelně vyučuje na kurzech na Královské vysoké škole i na Královské akademii v Londýně, Concertebouw a Quartet Academy v Amsterdamu, na Chetham’s School of Music v Manchesteru a v roce 2008 se stal profesorem houslí na RNCM v Manchesteru a také na Birminghamské konzervatoři. Jeho neobvyklý zájem o hudbu jiných žánrů vedl například k dlouholeté spolupráci s Ivou Bittovou a založení tria „Bardolino“. Je známo, že se věnuje i skladatelské činnosti. Premiéra prvního z jeho kvartetů „Morava“ byla vyslechnuta v dubnu 2008 v Carnegie Hall v New Yorku a česká premiéra na podzim roku 2008 v komorním cyklu České filharmonie. Zbývající dvě kvarteta měla premiéry na „Lake District Festival“ ve Velké Británii. V květnu 2016 se v Českých Budějovicích konala premiéra jeho prvního houslového koncertu, v lednu 2018 jeho „Temperamenty“ pro zpěv, housle, violoncello, akordeon a smyčce v Dvořákově síni v Praze a únoru 2018 (v podání smyčcového kvarteta Pavla Haase) jeho „Příběhy z Moravy“ u Elbe Philharmonie v Hamburku v Německu.
Jéromê Pernoo je jednou z nejvýraznějších osobností francouzské violoncellové školy, která v současné době patrí mezi nejlepší na světě. Získal řadu ocenění na významných mezinárodních soutěžích: vítěz Čajkovského soutěže v Moskvě, 3. cenu na Rostropovičově soutěži v Paříži v roce 1994 a 1. cenu na soutěži v Pretorii v roce 1996.
Jérôme Pernoo vystupuje s většinou významných francouzských symfonických orchestrů a úzce spolupracuje s Ensemble Matheus a Jeanem-Christophem Spinosim. V roce 2010 byl pozván na Salcburský festival a v roce 2013 do Carnegie Hall v New Yorku. V zahraničí hraje s orchestry jako Deutsches-Symfonie Orchester Berlin, Chamber Orchestra of Europe, Vídeňský symfonický orchestr, orchestr Bayerische Staatsoper v Mnichově, orchestr curyšské opery, Orchestre National de France, Orchestre du Théâtre Royal de la Monnaie, Španělský národní orchestr nebo Stockholmský rozhlasový orchestr pod vedením Marca Minkowského, Stéphana Denèva, Alaina Altinoglu, Jamese Gaffigana, Jérémieho Rohrera…
S klavíristou Jérômem Ducrosem vystupuje na nejprestižnějších hudebních scénách: Berlínská filharmonie, Wigmore Hall v Londýně, Musikverein ve Vídni, Théâtre des Champs-Elysées, Théâtre du Châtelet a Cité de la Musique v Paříži. Je spoluzakladatelem Velikonočního festivalu v Deauville, v roce 2005 pak založil festival Les Vacances de Monsieur Haydn v La Roche Posay, jehož je uměleckým ředitelem. V roce 2005 byl jmenován profesorem violoncella na pařížské Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse.
Stéphane Réty zahájil svá studia v rodném městě Lorient ve Francii. Dále pokračoval na konzervatoř Nantes (třída Guy Cottin) a nakonec na Pařížskou konzervatoř (Conservatoire National Supérieur de Musique de Paris) ve třídě Michela Debosta. Stal se vítězem mezinárodní soutěže Vierzon, vítězem soutěže Rampal a zastával pozici sólové flétny v různých orchestrech včetně Pařížského orchestru, filharmonie Monte-Carlo, orchestru Zürich Tonhalle, Stuttgartské filharmonie.
V roce 1991 byl jmenován prvním flétnistou Basilejského rozhlasového orchestru. V současné době je ředitelem orchestru Basel Symphony Orchestra a Zürcher Kammer Orchester ve Švýcarsku.

Lesní roh (Sólista a profesor na Folkwang University of Arts v Essenu)
Přemysl Vojta získal v roce 2010 první cenu na Mezinárodní soutěži ARD v Mnichově. V roce 2011, kdy úspěšně debutoval na Beethovenově festivalu v Bonnu, se stal držitelem prestižního Beethovenova prstenu. Od té doby vystupuje jako sólista s mnoha orchestry v Evropě, Jižní Americe a Asii např. s Academy of St. Martin ́s in the Fields, Symfonickým orchestrem Bavorského rozhlasu, Stuttgartským rozhlasovým orchestrem, Berlínským orchestrem Konzerthaus, Kanagawa Filharmonií či PKF – Prague Philharmonia.
Přemysl se narodil v roce 1983 v Brně a na lesní roh začal hrát v deseti letech na ZUŠ Jaroslava Kvapila pod vedením Olgy Voldánové. Po absolutoriu na Pražské konzervatoři ve třídě Bedřicha Tylšara studoval u Christiana-Friedericha Dallmanna na Universität der Künste v Berlíně, kde též pět let působil pedagogicky. Od října 2021 je profesorem lesního rohu na Folkwang Universität der Künste v Essenu.
Jako sólohornista byl stálým členem Konzerthausorchestru v Berlíně. Nyní tuto pozici zastává v Symfonickém orchestru WDR v Kolíně nad Rýnem. Na postu prvního hornisty hostoval i v Berlínské filharmonii, Staatskapelle Dresden, Symfonickém orchestru Bavorského rozhlasu, Mahler Chamber Orchestra nebo Australian Chamber Orchestra.
Ve spolupráci s klavíristy Tomoko Sawano a Tobiasem Kochem vydal pro label Supraphon a CAvi řadu nahrávek. Album s hornovými koncerty Michaela a Josepha Haydna (s Haydn Ensemble Praha, Fabricem Millisherem a Martinem Petrákem) vyšlo na podzim roku 2018 a bylo mimo jiné zvoleno nahrávkou měsíce britského časopisu BBC Music Magazine.
Přemysl Vojta hraje na lesní roh od Klause Fehra (model 3). Při koncertech s dobovými nástroji používá lesní roh od Daniela Fuchse (Vídeň) a naturhornu značky Curtoise (Paříž).

Klavírní spolupráce
Miloslava Machová vystudovala klavír na Pražské konzervatoři u prof. Evy Boguniové a po absolutoriu nastoupila na Hudební fakultu Akademie múzických umění v Praze do třídy Doc. Františka Malého.
Po studiích se začala věnovat hlavně komorní hře a klavírním doprovodům, zejména s hráči na dřevěné dechové nástroje. Spolupracovala s mnoha předními českými i evropskými interprety, se kterými vzniklo i několik nahrávek pro Český rozhlas. V roce 2008 se stala oficiálním korepetitorem Mezinárodní hudební soutěže Pražské jaro.
V současné době působí na Hudební fakultě AMU jako odborná asistentka pro klavírní spolupráci a na dechovém oddělení Pražské konzervatoře.
Letních interpretačních kurzů Francouzsko-české hudební akademie v Telči se pravidelně účastní od roku 2006.

Klavírní spolupráce
Iva Návratová, to je klavíristka, při jejíž poetické, citlivé a technicky dokonalé hře posluchači vždy zpozorní. Známá je nejen díky své virtuositě, ale také spolupráci s významnými zahraničními hráči.
Na klavír začala hrát v pěti letech. Po maturitě a poté, co ukončila své pedagogické působení na konzervatoři v rodné Ostravě, pokračovala ve studiu hry na klavír na pražské Akademii múzických umění ve třídě profesorů Jana Panenky a Ivana Moravce a absolvovala s magisterským titulem. Během studií se účastnila mnoha národních i mezinárodních soutěží a také již odstartovala svou sólovou kariéru – odehrála mnohé recitály se známými orchestry.
Krátce po dokončení studií se stala profesorkou hry na klavír a klavírního doprovodu na Janáčkově akademii v Brně. Jako členka tehdejšího Svazu českých skladatelů a koncertních umělců často premiérovala nové skladby. Během několika let se stala vyhledávanou a oceňovanou spoluhráčkou. Na svém kontě má nespočet koncertních vystoupení, vystoupení v rozhlasových a televizních přenosech s mnoha sólisty, zpěváky, i komorními ansámbly. Coby hráčka komorní hudby se na pódiu setkala s mnoha známými osobnostmi, jako jsou například Radek Baborák, Christian Lindberg, Federico Agostini, David Walter, Charles Neidich či Schönfeld Duo.
Těžištěm kariéry je pro Ivu Návratovou komorní hudba. Zvládá nejen široký repertoár skladeb pro smyčce nebo dechy s klavírním doprovodem, ale také skladby pro komorní obsazení všech stylů – od baroka až po skladby moderní. Kromě její koncertní činnosti v Německu je také pravidelně zvána jako korepetitorka na symposia, mistrovské kurzy a soutěže. Hostuje v USA, Japonsku, Jižní Korei, Kubě, Turecku, Číně a takřka celé Evropě.
Důležitou součástí jejího uměleckého působení je výuka. S tou začala již v Čechách, poté vyučovala na hudebních školách v Kostnici a Singenu. V roce 1989 přijala jmenování profesorkou klavíru na Hudební akademii v Trossingenu, kde si velmi rychle vybudovala výbornou pověst také jako hráčka. V roce 2001, v letním semestru, působila jako hostující profesorka na University of Northern Iowa ve Spojených státech amerických, dále pak mezi roky 2002 a 2016 vyučovala na Hohner-Konservatorium v Trossingenu. Od zimního semestru roku 2015 je členkou profesorského sboru na renomované Vysoké škole hudební a divadelní Felixe Mendelssohna Bartholdyho v Lipsku, kde od roku 2016 také žije.

klavírní spolupráce
Vystudoval hudební gymnázium v Petrohradě. V roce 2001 vstoupil do třídy profesora Petera Toperczera na Akademii múzických umění v Praze, kterou v dubnu 2007 absolvoval Čajkovského klavírním koncertem ve Dvořákově síni Rudolfina. V roce 2004 absolvoval studijní pobyt na Mozarteu v Salcburku u profesora Petera Langa. V roce 2012 ukončil doktorandské studium na VŠMU v Bratislavě ve třídě doc. Eleny Händler.
Stanislav Gallin je zakládajícím členem Orbis Tria, které se během roku 2009 zařadilo mezi nejúspěšnější evropské soubory své generace, když se stalo laureátem čtyř mezinárodních soutěží, včetně jedné z těch nejprestižnějších – International Chamber Music Competition v německém Hamburku. Zúčastnil se také četných mistrovských kurzů, studoval například u Lazara Bermana, Eugena Idjice, Avo Kouyoumjiana, Pierra Jasmina a jiných. Jako sólista se představil s orchestrem Petrohradské Filharmonie, Symfonickým orchestrem Českého rozhlasu, PKF – Prague Philharmonia, Moravskou filharmonii Olomouc, Bruno Walter Symphony Orchestra, Plzeňskou filharmonii atd.
Spolupracoval s dirigenty Alexejem Anikhanovem, Tomášem Braunerem, Jackem Martinem Händlerem, Jakubem Hrůšou, Vahanem Mardirossianem, Ondřejem Vrabcem, Peterem Vrábelem aj. Je vyhledávaným komorním i studiovým hráčem. Vystoupil na koncertech nejen v České Republice a v Rusku, ale i v dalších evropských zemích, USA, Asii a Africe. Od roku 2009 působí na pražské Akademii múzických umění jako odborný asistent na katedře klavírní spolupráce.

Klavírní spolupráce
Jakub Uhlík je český pianista a hudební pedagog. Pochází z muzikantské rodiny. Začal se hudebně vzdělávat v pěti letech na ZUŠ Bohuslava Jeremiáše v Českých Budějovicích ve třídě Mgr. Boženy Slancové. Pokračoval tamtéž ve studiu konzervatoře u profesorky Magdy Štajnochrové.
Svá studia prodloužil ve třídě Prof. Ivana Klánského na Pražské HAMU, kde nyní pokračuje jako posluchač doktorandského studia ve třídě MgA. Iva Kahánka PhD. Absolvoval též roční stáž na Musikhogskole Oslo ve třídě Prof. Havarda Gimseho.
Během studijních let se zúčastnil mnoha mistrovských kurzů pod vedením pedagogů jakými jsou například: Avo Kouyoumidjan, Frederic Lagarde,
Jiří Hlinka, Lars Vogt, Walter Groppenberger, Pierre Jasmin, Kurt Seibert, Leif Ove Andsnes, Irina Lein- Edelstein, Edith Kraus atp.
Je laureátem a nositelem cen soutěží :
Mezinárodní Smetanovská soutěž
Mezinárodní klavírní soutěž Beethovenův Hradec
Mezinárodní Chopinovská soutěž v Mariánských Lázních
Mezinárodní Mahlerovská klavírní soutěž
Mezinárodní soutěž Rudolfa Firkušného
ProBohemia
Soutěž Bohuslava Martinů
Soutěž konzervatoří ČR
Virtuosi per Musica di Pianoforte atd.
Na mezinárodní scéně se představil v Německu, Francii, Rakousku, Chorvatsku, Itálii, Norsku, Slovensku, Turecku, Řecku, Rusku. Pravidelně koncertuje v Číně.
Za svoji dosavadní uměleckou dráhu odehrál přes 600 koncertů. A to i pod taktovkou dirgentů : Jakuba Hrůšy, Marka Ivanoviče, Stanislava Vavřínka, Jaroslava Krčka, Davida Švece, Petra Chromčáka, a dalších.
Participoval na projektu „In Memory of the Czech Terezín Composers“, odtud pramení jeho záliba v moderní klavírní literatuře od počátku dvacátého století až do současnosti.
Vystupoval v rámci festivalů jakými jsou například Janáčkův Máj, Ti nejlepší, Festival Český Krumlov, Sicilia Musica, Klasük müzük Afyonkarahisar, Musiktage Koblenz, Chopinovský festival Mariánské Lázně apod.
Je vyhledávaným komorním hráčem skrze mnohé žánry i nástrojové obsazení. Taktéž je stipendistou firmy Yamaha a dále nadace Jihočeské naděje. V jeho diskografii jsou dvě DVD se záznamem živých koncertů pod labelem Bipp Art. A jako člen ansámblu Prague Modern se také podílel na nahrávání s Pascalem Gallois- label Stradivarius.
V posledních letech se jeho pozornost poutá též k problematice metodiky klavírního vyučovatelství ve všech stupních českého vzdělávacího systému. Lektorsky působí na mezinárodních kurzech v Litomyšli, Telči, Oseku, Českých Budějovicích a dalších.